Youtube影片外掛參考
FB粉絲團外掛參考
iChannels廣告外掛參考


分享:

AHC Capture Line

AHC3色精華系列

系統編號:
848400
商品編號:
AHC Capture line
售價:
HKD 190
已售出:
5
已收藏:
0
規格:
產地:
Made in Korea
配送方式:
付款方式:

AHC Capture 精華系列 @ BEAUTY

 

最近試咗AHC Capture精華系列的Collagen膠原精, C.Brightening亮白精華, Hyaluronic透明質酸補水精華, 最初是因為價錢吸引, 批發商大批來貨有正品靚價。所以就買來試, 夏天當然要勸勤做美白護理啦, 另外, 年紀大當然唔可以忽視膠原的補給。

 

最意外的是它的膠原精華不黏, 上面後很快吸收, 即時覺得塊面firm咗。而亮白精華搽了5天都覺得自己白淨咗。

 

 

 

 

 

 

 

因為今個月有超特價, 所以忍唔住買埋補水, 湊埋一套嚟用, 3支夾埋都係500元, 3種功效, 真係抵用呀。而且佢成份温和, 孕婦都合用, 真係好少護膚品可以打正旗號註明適合孕婦使用, 就算唔係有咗, 敏感皮膚的人都可以安心用啦!

 

 

朋友最擔心膠原黏笠的問題, 試過這個膠原都OK, 買咗嚟用。特惠價唔係成日有, 做返原價就要300幾元嘞, 集數一齊買吖!

 

http://qinjessec.blogspot.hk/2016/07/ahc-capture-beauty.html