Youtube影片外掛參考
FB粉絲團外掛參考
iChannels廣告外掛參考


分享:

23years old mask

黑鯊魚子醬高蛋白mask

系統編號:
848401
售價:
HKD 23
已售出:
0
已收藏:
0
規格:
出產地:
Made in Korea
配送方式:
付款方式:

這個23years old 品牌在韓國一推出, 已經熱爆搶購,  因為瘋傳用咗這個23 years old的產品, 即時令你回復到23歲的皮膚。緊係要試啦!

 

黑鯊魚子醬高蛋白面膜

 

 

香港暫時來貨只有這個黑鯊魚子醬高蛋白mask, 裡面精華飽滿的, 見到很多一粒粒黑魚子, 面膜紙比較厚, 但有拉力, 容易fit 到不同面形, 不過同時留意,  眼部開孔位亦會因易拉開而變得大咗啦! 不過, 我就會將突出咗的mask剪下, 補貼在其他空位。 而且鍾意佢面膜紙可以落到下巴部份, 連下巴都可以照顧到。

 

這個mask最特別就是連咀唇都可以做mask, 令唇部同時可以護理。所以敷mask時是不能說話的啊! mask亦非常貼服。

 

這個黑鯊魚子醬高蛋白面膜具有皮膚所需的微量元素, 礦物鹽, 蛋白質, 氨基酸和重組基本脂肪酸。

 

 

 

敷完面膜後, 黑魚子是不會溶化被吸收, 還會留在面上, 而且精華多到30分鐘後, 退下面膜都還有在面上, 此時再來按摩面部加速吸收。而且不笠, 不錯呀!

 

蚕絲面膜

還有一款是蚕絲面膜, 有美白保濕, 改善皺紋的功效, 不過睇評語會比較笠一些, 適合乾性皮膚的朋友, 或者冬天用會比較好。現時要預訂才有貨。

 

如果有興趣夾單訂購, 記得在訂單備註留下聯絡電話, 放便whatsapp聯繫, 謝謝!

 

http://qinjessec.blogspot.hk/2016/08/23-years-old-beauty.html