Youtube影片外掛參考
FB粉絲團外掛參考
iChannels廣告外掛參考


分享:

Supreme Hydration Mask竹子保水面膜

AHC

系統編號:
824864
售價:
HKD 170
已售出:
0
已收藏:
0
類型:
規格:
配送方式:
付款方式:

Supreme Hydration Mask 竹子保水面膜 ~ AHC @ BEAUTY

 

上年已經用緊AHC的竹子保水面膜, 長期斷貨。 敷mask前放入雪櫃凍5分鐘, 更有收毛孔作用, 夏天敷更舒服。有時做完戶外活動, 反屋企保返水真係一流。

 

第一代AHC竹子保水 mask

夏天最好用的面膜, 能修復輕薄的角質層, 舒緩過敏泛紅皮膚, 恢復肌膚彈性和補水, 有效收縮細緻毛孔, 調節水油平衡和油脂分泌, 改善粗糙膚質以提亮均勻膚色

 

第二代竹子保水面膜

 

 

等了一年終於等到返貨, 香港好少代理有得賣, 在韓國專門店又少貨, 而且價錢比代理還貴。好用的真係多人爭。今年AHC全新限定版包裝, 保水效果跟第一代一樣。面膜紙很薄很貼面, 精華多, 清新味道, 敷完好fresh。

 

代理話今批貨量不多, 有時返第一代, 有時返第二代, 不過都係一樣, 真係要做好儲備, 一年四季都是補水時候。

 

記得有興趣落單, 要在訂單備註留下whatsapp聯絡, 以便店主方便跟進有關交收付款事宜。

 

http://qinjessec.blogspot.hk/2016/05/supreme-hydration-mask-ahc-beauty.html